تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۶ آبان ۱۴۰۴
تعداد نظرات: ۱۱۸ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

قدیس سازی به سبک صدا و سیما | سریال ابراهیم رئیسی روایت ملی است یا پروژه سیاسی؟

در حالی که انتظار می‌رود آثار تلویزیونی درباره شخصیت‌های ملی یا مذهبی مورد وثوق همه جامعه باشد، تصمیم صدا و سیما برای تولید سریال شهید رئیسی باعث بحث‌هایی درباره اهداف سیاسی سازمان شده است؛ به‌ویژه آنکه کارنامه و نقد‌های سنگین بر دولت او همچنان موضوع منازعه است.

قدیس سازی به سبک صدا و سیما | سریال ابراهیم رئیسی روایت ملی است یا پروژه سیاسی؟

رویداد۲۴ | مازیار وکیلی- علیرضا کیخا، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، در گفت‌وگویی از آغاز روند ساخت سریالی درباره ابراهیم رئیسی خبر داده است. در گذشته تولید سریال، به‌ویژه درباره چهره‌های ملی یا مذهبی، فرآیندی پیچیده و پرهزینه بود و سازمان صدا و سیما معمولاً بودجه قابل‌توجهی برای این‌گونه پروژه‌ها اختصاص می‌داد. این امر البته در عالم هنر، دنیای سینما و تلویزیون امری مرسوم است؛ کشورهای مختلف بر اساس مقتضیات سیاسی و فرهنگی خود درباره قهرمانان ملی‌شان اثر تولید می‌کنند.

اما در پروژه ساخت سریال درباره شهید رئیسی، به‌نظر می‌رسد انگیزه‌های سیاسی بیش از هر چیز دخیل است و سازمان صدا و سیما قصد دارد از یک چهره سیاسی نزدیک به خود، قهرمانی ملی بسازد.

با یک جست‌وجوی ساده می‌توان دید چهره‌هایی که تاکنون درباره آن‌ها سریال ساخته شده، یا مورد وثوق ملی بوده‌اند و جامعه درباره خدمات فرهنگی و علمی آنان تردیدی نداشته، یا شخصیت‌های مذهبی بوده‌اند که احترام عمومی نسبت به آن‌ها برقرار است.

ساخت سریال درباره شهید رئیسی اولین تجربه ساخت سریال درباره یک چهره کاملاً سیاسی بدون وثوق ملی است؛ چهره‌ای که در سال‌های مسئولیتش موافقان و مخالفان جدی داشته و عملکرد او مورد تایید همه اقشار جامعه نبوده است. به همین دلیل انتظار می‌رود این پروژه، با توجه به سابقه صدا و سیما، با استقبال گسترده مردم مواجه نشود؛ مگر آن‌که مراد از «مردم» — به تعبیر جبلی، رئیس سازمان — همان طیف‌های فکری و سیاسی نزدیک به مدیران ارشد صدا و سیما، از جمله وحید جلیلی، باشد.

چند پرسش درباره سریال ابراهیم رئیسی


بیشتر بخوانید:

مزرعه وحید و سعید، از آغل تا گوساله پرستی! / برادران جلیلی چه از جان مردم ایران می‌خواهند؟

توهم توطئه یا رازی مگویی برای بایگانی در تاریک‌خانه تاریخ؟ | حامیان و مخالفان فرضیه ترور ابراهیم رئیسی چه استدلالی دارند؟


ابراهیم رئیسی پیش از هر چیز یک سیاست‌مدار بود. در عالم سیاست، مفاهیم «خوب» و «بد» یا «درست» و «غلط» مانند عرصه اخلاق تعریف نمی‌شوند. تصمیمات سیاسی بر پایه اصول عرفی و منافع عمومی اتخاذ می‌شود و امکان خطا در آن‌ها وجود دارد؛ گاه خطاهایی که می‌تواند سرنوشت یک ملت را تغییر دهد و از آن ملت یک ملت شکست خورده و مغموم بسازد؛ بنابراین هنگام ساخت سریال درباره یک سیاست‌مدار، نمی‌توان همان انتظاری را داشت که برای ساخت سریال درباره یک چهره مذهبی یا علمی به کار می‌رود.

سؤال اصلی این است:

صدا و سیما قرار است درباره رئیسی یک روایت انتقادی و واقع‌گرایانه ارائه دهد، یا با نگاهی قدسی، همه اقدامات دولت او را تطهیر کند؟

دولت ابراهیم رئیسی یکی از پرچالش‌ترین دولت‌های پس از انقلاب بود و حتی در مواردی با انتقاد رهبر جمهوری اسلامی نیز مواجه شد. به عنوان مثال رهبری درباره به برنامه دولت رئیسی برای وادار کردن شرکت‌های بزرگ دولتی برخوردار از درآمد‌های ارزی به اجرای پروژه‌های بزرگ آبی، پالایشگاهی و نیروگاهی در مناطقی از کشور، گفته بود: «گزارشی که از اقدامات آن شرکت‌ها به ایشان داده بودند، گزارشی مهمل و پوچ بود».

در همین دولت بود که پرونده فساد شرکت چای دبش شکل گرفت، و کمک‌های گسترده دولت به بانک آینده برای جلوگیری از ورشکستگی، فشار اقتصادی مضاعفی بر مردم وارد کرد.
پرسش این است: آیا صدا و سیما در سریال خود به این مسائل نیز می‌پردازد یا تنها به دنبال قهرمان‌سازی و قدیس‌سازی از یک چهره سیاسی است؟

چرا رئیسی؟

اگر هدف ساخت سریال درباره رجال سیاسی پس از انقلاب باشد، چهره‌های بسیاری هستند که نسبت به شهید رئیسی اولویت بیشتری دارند. صدا و سیما می‌تواند درباره شهید بهشتی یا شهید مطهری سریال بسازد؛ چهره‌هایی که مورد اعتماد بنیان‌گذار انقلاب بوده و نقش حیاتی در شکل‌گیری نظام داشته‌اند.

اما بعید است چنین پروژه‌هایی کلید بخورد؛ زیرا بسیاری از اعضای خانواده و نزدیکان این چهره‌ها اکنون از منتقدان جدی مدیریت کشورند و این برای سازمانی که در اختیار یک جریان سیاسی خاص است، مطلوب نیست.

از سوی دیگر، منتقدان می‌توانند بپرسند چرا درباره زندگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی — که بی‌تردید نقش مهم‌تری در پیروزی انقلاب داشته و زندگی دراماتیک‌تر و جذاب تری نیز دارد — سریال ساخته نمی‌شود؟
پاسخ روشن است: صدا و سیما به‌دلیل اختلافات سیاسی، چنین پروژه‌ای را پیش نخواهد برد، چون به لحاظ سیاسی با آیت الله هاشمی و مدیران او مشکل دارد؛ بنابراین پروژه ساخت سریال درباره شهید رئیسی را هم باید در راستای منویات سیاسی سازمان صدا و سیما ارزیابی کرد نه ساخت یک اثر ملی.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
43
10
قهرمان ملی !!!!!!
پاسخ ها
نلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بخدا اگه سریال احمدی نژاد و بسازن ما راضی تریم😂😂
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
قهرمان چای دبش ، بزرگترین اختلاس تاریخ ایران
اذر منصوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بسوزوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
21
55
مردم راضی نیستند به این قدیس سازی ها وگرنه به سلفش جلیلی رای می‌دادند. پول بیت المال را هدر ندهید راضی نیستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بودجه کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی رو برداشتند و در جنگل دارن برای رئیسی قدمگاه و حرم میسازند در حالی که پایین همان کوه بچه ها در سرما مدرسه ندارند و در داخل کانتینر درس میخوانند
به ایرانی میگویند کلیه بفروشید و در ۱۸۰ کشور حوزه علمیه ساخته اند از تایلند و بنگلادش تا فلیپین و تانزانیا و ....
برای مراسم نصرالله ۵۵ میلیون دلار ایران هزینه کرده آنوقت برای ازدواج و اشتغال جوانان و داروی مردم ایران پول ندارند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
وقتی اسم شهید هم باعث سوختن دشمنان ایشان می شود .پس بیشتر بسوزوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
11
33
قدیس سازی یعنی نابود کردن شخصیت طرف
نکنید،، نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
مگر چه شخصیتی داشت؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
قهرمان چای دبش
خزائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
58
25
چی شد وقتی حرف از شهید رئیسی میشه رگ نامردی بعضیها ورم میکنه،رفسنجانی عامل اصلی تباهی وبدبختی مملکت بود،خاک زیر پای شهید رئیسی را با رفسنجانی وتمامی حامیانش عوض نمیکنم،
م الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
55
32
شما چرا از حسادت می سوزید؟!!!
واقعاً یاد جمله رهبری عزیز انقلاب افتادم که فرمودند:
دلم برای شهید رئیسی سوخت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بی سواد هایی مثل شماها مملکت رو به این روز انداختند، شهید چی هالیش بود دقیقا
نلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
واقعا نمی دونی چی حالیش بود. کی ناهار دادن یا ندادن یا میدن یا نمیدن این خودش علم بزرگیه😂😂
اسفندیار رفیعی کشتلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
49
27
قدیس یعنی پاکدست و رئیسی چنین مردی بوده و اگه بزرگداشت یکچنین مرد پاکدستی منافقین رو آسیب میزنه باید روی همین نقطه بیشتر تمرکز بشه
حسن برهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
21
44
سریال هم اگر میخواهند برای مردم بسازند که مورد استقبال مردم وخشنودی خداوند باشد باید موضوعش خسارتها وعقب ماندگی ایران بدست دولت سیزدهم باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
فقط دولت ۱۳ عامل عقب ماندگی بود؟
اصلاح طلبان ثروت ایران را خرج آقازاده ها کردند و اصولگریان خرج جهان اسلام
فقط به اندازه ۱۵۰۰ برج خلیفه ، هزینه نیابتی ها شد و در جنگ هیچ کمکی به ایران نکردند
۴۰ سال است با زندکی نکردن تاوان جنگ ۸ ساله را دادم و نه سهمیه ای و نه چیزی و ارثمان را هم بردند بعد برای جوانان لبنانی از هزینه وسایل خانه تا حقوق و ‌.. می‌دهند
حرامشان باد و هیزم آتش جهنمشان شود
عماد ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
36
15
اینکه هر اتفاق وعملی را مخصوصا ساخت سریالی در جهت معرفی شهید رئیسی که واقعا بجا و لازم است تا کار گزاران بفهمند واقعا میشود کار و امور را اصلاح کرد چون آمار های جهانی و نهادهایی که در دست دشمنان است این واقعیت را صحه گذاشته اند و تایید کرده اند را رنگ و بوی سیاسی بدهیم از حماقت ونفهمی وبی ریشه بودن اعمال وافکار ماست
و شیطان صفتی شخصیت این نوع صاحبان تفکر را اشغال کرده پس مرک بر شیطان و همراهانش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خودت فهمیدی چی گفتی ، یا اینکه صرفا خواستی یه نظری بدی بگی منم هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
40
20
شما مشکلت با آقای رییسی چیه اول که با پررویی به دخترش تاخی وبادختر شهید سلیمانی مقایسه کردی حالا عم همین چرا شما فکرمی کنی فقط یک تعد اد کمی ایشون مرا دوست داشتند؟انگار یادتون نیست که چقدر آدم تو مراسم ایشون شرکت گردند؟ اصلا همین که ناراحتید که چرا درمورد رفسنجانی سر یال نمی سازند نشون میده که شما سیاسی فکر می‌کنید نه اینا دردتونم این نیست که چرا درمورد شهید رئیسی می‌سازند چرا در مورد رفسنجانی نمی سازند دردته.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دوتا پادگان وکارگرای شهرداری و دانش آموزان اجباری را شما مردم می نامید
محمدامیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
51
20
آقای رئیسی واقعا مقدس بود روحش شاد وراهش پررهروباد
پاسخ ها
م. س. م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
احسنت بر شما
سید ابراهیم بت شکن زمان مابود بت
اصلاح طلبان راشکست و آنها دست به شهادتش زدند این شخص همه از طرفداران روحانی و دارو دستشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
18
43
نه این بزرگ کردن شخصی هست که باعث تورم و دزدی های چند هزار میلیارد دلاری امثال چای دبش و نهادهای دامی و..‌‌‍..شد حال میخواهند قدیس نمایند و به شعور مردم و نداشته خودشان بی احترامی کنند...مشک آن است که خود ببوید نه اینکه عطار بگوید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
41
18
نه تنها فیلم نمی‌تواند خدمات و قداست شهید رئیسی راانکارکند بلکه تمام مردم با شرف ومومن ایران دولت رئیسی را پاک ترین وشخصیت خودش را می‌داند روحش شاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
اوووف ... بشین دوتا استکان چای دبش بخور دادا . یه سر هم به مدیر کل ارشادش در گیلان بزن ببین استاد رضا تفخیذی چه ها که نمیکنه !!!!
گیلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
درود و احسنت به کامنت ناشناس
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
12
35
در طول تاریخ و تمدن بزرگ ایران شخصیت های تاثیر گذار بسیار داشتیم و داریم که صدا وسیمای جبلی جلیلی حتی اسم آنها را هم نمی آورند که کای بسیار تعجب است . در حالی که آقای رئیسی در کنار آن بزرگواران نمره بالایی ندارد و در طول عمرشان کار تاثیر گذار که بتواند بر کشور و مردم ایران مفید باشد ندارد . فقط می توانیم بگویم که خدا رحمتش کند .
داریوش . خشایار شاه . زرتشت . ابن سینا . فردوسی . سعدی . گوگوش. عمر خیام .نظام الملک. بابک خرمدین. شاه عباس بزرگ . ستارخان . فرماندهان بزرگ دفاع مقدس و .......
علی احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
10
39
پول مفت همینه . بجای هزینه کردن در حوزه ی فرهنگ و هنر میریزن دور . سریال هایی با ۸ درصد بیننده . صدا و سیما را فقط فوتبال و جومونگ نگه داشته . اگر فوتبال نباشد همان ۸ درصد هم از دست خواهد داد.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
20
40
مرحوم سه سال رئیس جمهور بود دوسالش توکشور کشت و کشتار خیابانی راه انداخته بودند
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
29
15
باتوجه به شخصیت صادق وزحمتکش جناب آقای رییسی و قدردانی از زحمات ایشان مگرچه کارفوق العاده یا گره گشایی انجام شده که درخورساخت سریال باشد و متاسفانه باید عرض کنم که بی حجابی گستاخانه در زمان ایشان بود و بعنوان رییس قوه مجریه و داشتن سابقه در قوه قضاییه کاری انجام نشد باوجود یکدست بودن قوا باهم وکمک تبلیغاتی وچراغی که همیشه برایشان سبزبود
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
2
27
درحالیکه ایران روی سریال جمونگ 1و2و3پول زیادی هزینه کرد،اسطوره هاوپادشاهان نامی ومبارزایران زمین جایی درصداوسیمای جمهوری اسلامی نداره،گاهی مثل دفاع 12روزه یادی ازکورش وداریوش ودیگرحماسه سازان تاریخ ایران میشه بعدازمدتی هم فراموش میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
35
15
تا قبل از آمدن پزشکیان شاید این سیاه بازی های شما اثر داشت ولی الان همه فهمیدن که رئیسی نعمتی بزرگی بود که مردم قدرش را ندانستند و کفر نعمت کردند و خدا نعمتش را پس گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
8
38
اینقدر که گفتید جناب شهید رئیسی پایبند به قانون و نظام اسلامی هست پس چرا چهار هزار نفر از جوانان به صرف انقلابی بودن بدون آزمون استخدام کردند
داراب فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
4
21
تقدیس وتعظیم شخصیتهای برجسته ی علمی،فرهنگی،نظامی سیاسی اگردرحدیادکرد ونکوداشت باشدنه تنهابدنیست بلکه میتونه خوب هم باشد.
اماساخت سریال درموردآقای رئیسی میتونه دوایرادبنیادی راهمراه داشته باشه.
اولا صداوسیما آنقدردرجعل وتحریف ووارونه جلوه دادن حقیقت بدنامه که دست دریای تاریخ بزنه اونونجس میکنه
رذیلانه ترین جعلیات تاریخی رافقط درفیلم وسریالهای صداوسیما ی میلی میتوان دید.ازاین روی کاش بااین آلودگی هابرای این بنده ی خداکه ازدنیارفته آه وناله وبدوبیراه بینندگان را تکثیرنکند
دوم،خودآقای رئیسی ازنظرسیرزندگی،ایفای نقش قضائی سیاسی درعین فقدان شرایط لازم حقوقی،علمی وشرعی،همچنین مبهم بودن مسیرتحصیلات چه حوزوی چه دانشگاهی آنقدرابهام ونقطه ی کوردارندکه قابل رفو وروتوش نیست.به نظرم باتوجه به مرگ مظلومانه وشهادت گونه اش توسط شقی ترین حاکمان؛نتانیاهو والهام معاویه اوف،بهتراست حال که ایشان داوریهارابه پیش داورمطلق برده انددوباره اسم وسوابق،وسایرابهامات ایشان راسرزبان وچشم مردم ننشانندوهمه چیزرابه داورمطلق بسپارندتاخداونداگناهان ایشان وهمه ی ماانسانها بگذردو
حرف وحکایتهاو ناسزاگوئیهای مخالفان ایشان وصداوسیمارا
احیاوتشدیدنکنند.
من متولد۱۳۳۹هستم،وجزواولین کسانی بودم که دردوره راهنمائی وتاکلاس پنجم درس خواندیم وگواهی میدهم نزدخداوندعالم مطلق که هیچ متولد۱۳۳۹ ی کلاس ششم نخونده ولی۳۷،۳۸،۳۶ ی هاکلاس ششم میخوندند.خداوندایشان وهمه ی مارابیامرزد.آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
2
30
صدا و سیما، با داشتن تناقض در رفتار اسلامی، به هدف تخریب دیگران و قدیس سازی برخی دیگر که مردم آگاه تر از گذشته به امور می نگرند، موفق نخواهد شد.
امیر خیرابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
18
2
فقط باید گفت میان ماه من تا ماه گردون فرقش از زمین تا آسمان هست اگر ریس جمهوری قبلی وجدان داشتن وطن دوست بی رحم نبودن مثل شهید رییس بودن کشور آباد می شد این نمی شد کسی که فقط می گوید فرشها در یک اداره دیگر هست چرا باید انجا باشد مکر مال سعد آباد نبود است دوم چرا نمی روی نشان بدهید آنجا دید شود قوه قضاییه هم از شما حمایت می کند تا اختلاس بیشتر کنید کاش یک مثل شهید رییس بود یک در صد آخرش هم پشت پرد اسراییل دست داشت وو
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
3
34
با این همه معصوم و قدیسی که تو ایران داریم چرا دعا نمیکنن یه چکه بارون بیاد. عجب روزگاریه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
والله قدیس های بارون در ایران نیستن دادا . قدیس های ایران بیشتر تخصص شون در دلار هست . تا دعاشون تموم نشده ؛ دلار بسته بندی میوفته توی عباشون
علی محمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
5
30
وقتی برا یه رئیس جمهور به قول نویسنده،نه چندان محبوب،حداقل اکثریت،مقبره بسازی وزیارتنامه چاپ کنی،سریالم میسازی،درحالیکه،بسیاری از بزرگان تاریخ،دین وحتی سیاست کشور ونوابغ علمی گذشته وحال،برا عموم مردم ناآشناس،چرا همه چیزمان سیاست‌زده شده ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
9
29
میخوان طوفان خرابکاری های سه ساله اون دولت رو لباس شرع بپوشانند ...
هیتلر رو هم پیروانش پیشوا خطاب میکردن ....
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
24
14
من دو سه روز بعداز شهادت دکتر رئیسی خواب دیدم صدایی توی گوشم زمزمه می کرد که آقای رئیسی رو کشتن و مردم ایران روی خوش و آرامش نمی بینن و من شاهد آن بودم . وفک میکنم فقط خائنین از شهادت دکتر رئیسی خوشحالند
محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
6
24
سازمان عریض و طویل صدا و سیما تحت نظارت کجاست ؟
توسط سازمان و ارگانی مورد حسابرسی عملکرد قرار میگیرد ؟
چه کسی چنین پروژه های را طرح و تصویب میکند آنهم از بودجه عمومی ؟
گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
30
14
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو زاید فرزند
يعني حتی از اسمش هم می‌ترسید هنوز؟
نگران نباشید.. رفت
دیگه این خاک مثل اون بزرگ، مسئول، خداترس و خداپرست به خودش نخواهد دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
10
28
دیگه دوره این دوقطبی سازی ها گذشته و اینکارا خنده داره
اگه کسی باور کنه که روحانی وظریف شمرن یا جاسوس وغربزده ورییسی قدیسیه که همه وجودش خدا وخدمت بوده هالویی بیش نیست اینا هرکی بودن وهستن خیلی باهم تفاوتی ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
7
31
هرچه خودرا قدیس قلمدادکنیدمردم هم بهمان اندازه ازشماهافاصله می گیرندپرونده چای دبش واعتباردولتی به بانک آینده را دردولت رئیسی به تصویر بکشید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
3
25
وقتی رسانه ملی‌ برای ساخت برنامه جدید بودجه ندارد وهر روز به تکرار سریال‌ها ی گذشته مشغولذتست .حالا چه شده که برای مرحوم رئیسی سریال تهیه می کند . قطعا انگیزه سیاسی است وهدف آن شهید نیست بلکه سوی استفاده از ایشان است
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
23
13
چرا از فیلم یک شهید اینقدر میترسید؟چه دشمنی با شهید رییسی دارین؟مگه نه اینکه جانش رو در راه خدمت به مردم از دست داد؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
کسی از رئیسی و فیلمش نمیترسه ، که خودش فیلمی بود برای خودش !
موضوع هدر دادن و هاپولی کردن بودجه هایی است که به این بهانه ها گرفته میشه !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۱
تنها کار مفیدی که کرد همین بود !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
19
10
از سریال ساختن برای یک شهید راه خدمت به اسلام و مردم، جز افراد فی قلوبهم مرض می رنجند.
و البته شهید معصوم و بی خطا هم نیست، مهم و اصل صداقت و ایمان و استکبارستیزی است که او دارد و لیبرال ها غربزده ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
25
12
شهید رئیسی عزیز همیشه در قلب ما جا دارد،هرچند اصلاح طلب ها و منافقان با کارشکنی و ایجاد نفاق و دو رویی بخواهند،چهره این عزیز ما را خراب کنند.انشاالله هیچ موقع موفق نمی شوند.
نام جاویدوطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
4
24
رسانه ایکه زیر۱۰درصد مخاطب از یک جامعه آماری داشته باشد رسانه ورشکسته است الان این رسانه ورشکسته سریال فرمایشی هم بسازد حیف اینهمه هزینه از جیب مردم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
13
1
شما اصلا ناراحت نشین ، اگر خیلی ناراحت هستین از این موضوع میکشیم بیرون
اصغر‌شرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
4
21
دست‌بردارید شرم‌کنید...2ریال‌هزینه‌کردن‌برا‌این‌شامورتی
بازیها‌حرومه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
۱ ریال هم هزینه نمیشه ، همه اش میره تو جیب .... و خرج .... میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
5
17
عالیست! از صدا و سیمای میلی و جهالت اکیدا درخواست میکنم که با همین دست فرمان با قوت ادامه بدهد! نگران بودم نقش دین و مذهب را در همه زوایای زندگی، اندکی محدود کنند تا بتوانند همچنان با توسل و تمسک به آن ظلم و ستم بی پایان خود را بر مردم توجیه و ادامه بدهند؛ اما خوشبختانه می بینم که نه، همچنان در حال افزایش و گسترش بی امان نقش دین و تقدس در تمام زوایای زندگی مردم و تداوم ظلم بی انتهای خود به جامعه هستند!
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
5
22
از صداوسیمای میلی بعید نیست که با هاله ای از نور نشان ندهد
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
7
23
شرم آوره، ازچیش سریال ساختند، از سخنان نغیزش، از کلمات وسخنرانیهای نامفهونش، از کدوم دستاوردش، لز فرشهای نفیس ایرانی که به لذباب خودش پوتین داد، از اهتلاسعای دوره دپلتش، از اینکه کشوررو به ویرانه تبدیل کرد، حالا با قبلش کارنداریم که چها کرده، از خانه چند میلیاردیش در بهترین نقطه تهران، از خانه چند میلیاردیش در مشهد، از افغانهای جاسوسی که به ایران آورد، خدایا خدایا خدایا اینا مردم وچی فرض مردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
واقعا شرم آوره،حیف شهید رئیسی بود که بخواد بمونه و برای مردم قدر نشناس که دوست و دشمن رو نمیشناسه، شبانه روز زحمت بکشه.همینه که خدا این نعمت رو از ما گرفت.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
سلام مریم بانو .شاید حرفهای شما درست باشه اما لطفا روی دیکته و انشا خودت بیشتر کار کن. اعتماد به نفس شما را در نوشتن با اینهمه غلط دیوید بکهام داشت ده گل در ده دقیقه به خودش میزد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
21
12
شما خیلی بیچاره آید
شهید رئیسی خاری بود در چشمتان که با کمک اربابان حرامزادهتان او را از سد راه کثیفتان برداشتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
2
22
اگر سریال رییسی با واقعیتهای بانک آینده ، چای دبش ، بانک آینده ، اختلاس و محکومیت وزیران دولت و ‌ . . همراه باشد خیلی هم خوب است و درس عبرتی برای دولتهای بعدی خواهد بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
2
20
پروژه ملی و یا سیاسی نیست. بی شرفی ملی و خیانت ملی و پر کردن جیب نو کیسه ها است. کسانی که از مکیدن خون ملت سیر نمی شوند و اختاپوس وار به جان و مال و روان مردم افتاده اند و جز تباهی هدیه ای برای آنها ندارند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
19
6
فیلم حاجی رو باید بسازه صدا و سیما.یه آدم بدرد بخور بود اونم رفت.حضرت اقا تنها شد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
5
21
یک زمانی فقط برای امام حسین سینه می زدند فقط امام حسبن ولی الان. این اقایان زیاد توسعه اش دادند
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
2
19
درک وفهم وتوان این آقایان درهمین حداست تاحالاچه کاراساسی مثبتی درجهت رفع مشکلات مردم انجام داده اند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
13
5
در برابر این دولت قدیس بود
جای اینکه پول بگیرین شخصیت هارو تخریب کنین
حرف حق بزنین
مریم خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۶
21
9
واقعا متأسفم برای کسی یا کسانی که این طرز تفکر و ایده ای دارند که باعث نوشتن چنین متنهای سخیف و بی ارزش میشه ، از تک تک کلمات این متن حسادت و دروغ گویی حس میشه ، واقعا مخالفت حسودانه و بی انصافانه تا کجا ؟ به هرحال شخصیت شهید رئیسی برای کسانی که بخواهند و منصف باشن ، مشخص و مبرهن هست ،و با این مطالب و قضاوتهای غلط و دارای سوء نیت و مریض ، خدشه دار نمیشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
0
خدا رحمت کند شهید رئیسی عزیز تر از جانم را سه روز تمام برای شهادتش گریه کردم از ته وجودم اشک ریختم آنهافرشته ای در قالب انسان بودن زمینی نبودن . خدا رحمت کند سردار سلیمانی عزیز را و دیگر شهیدان عزیز کشورم را
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
0
روحش شاد یادش گرامی سالم تر و پرکارتر ازمسئولین فعلی بود
۱۱۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
5
0
بله حتما بسازید
شهید رئیسی رو باید حتما همه ی مردم بشناسند
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
1
این هم میشه مثل «سلام فرمانده»

دست بردارید
گند نزنید به روح آن مرحوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
5
0
این سایت افسادطلب و غربگدا گرامیداشت رئیس جمهور شهید را هم بر نمی تابد!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
برو به سایتهای بشکن و بالا بنداز اینجا چه می کنی؟!
ع م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
5
فقط می‌خواهند بودجه مملکت را ازبین ببرند و ازفردی که درکارها یش هم موفق نبوده قهرمان بسازند که بیشتر باعث خدشه دارشدن آبروی ایشان می‌شود چون همه می‌دانند بدبختیهاییکه الان مردم دارند نتیجه عملکرد دولت های قبل هست وهمینطور دولت فعلی.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
5
یه سریالی هم در مورد آن مجسمه ای بسازید که در میدان انقلاب نصب شده حداقل نام آن پادشاه را هم بگویید مردم که خود میدانند اما کار شما عجیب است یعنی شما خیال می کنید که اگه نامش را پنهان کنید مردم پیگیر نمیشوند چقدر از این دست اشتباهات شاهکاری مرتکب میشوید عبرت نمی گ
رجعبعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
4
چرا گندش میکنید مگر چ کار خاصی کرد گفته بود دلار میشه۱۳ شد سفره مردم رنگش عوض شد ضرب المثل داریم میگه
اون برادر اونه هیچ فرقی باهم ندارن
چای دبش چیشد
همشون جیب دارن تازه جیب رئیسی عمقش درازتر
حالا چرا شهادت رو بهش وصل میکنید
آیا کارگران معدن شهید حساب شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
0
شما چرا از حسادت می سوزید؟!!!
واقعاً یاد جمله رهبری عزیز انقلاب افتادم که فرمودند:
دلم برای شهید رئیسی سوخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
5
0
شما چرا میسوزی؟ شهید رئیسی واقعا خوب بود پزشکیان جز ناامید کردن مردم هیچ کاری تا حالا نکرده
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
1
پیشنهاد ساخت سریال پرفسور دکتر روحانی رو فراموش کردید بدید همه شخصیت های کشور در مقابل خدمات ایشون عددی به حساب نمیان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
6
0
تمام اصلاح طلبان کوچگ و بزرگ جمع شوند خاگ پای رئیسی هم نمی شوند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
7
اولا رئیسی تخصص ودانشی نداشت شاید دلش می‌خواست کار کند.ولی حق نداشت وقتی تخصصی نداره گام بر این راه بذاره.جدیدا هم که دادستان خراسان وتهران هم گفته که برای یک کاریکاتوریست حکم اعدام داده ولی رهبری جلوی آنرا گرفته .اینم نمونه ای از بی دانشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
5
0
ان شاءالله تواین آتش حسادت نسبت به شهید مقتدر مظلوم رئیسی بسوزیدوخاکستر بشید. به قول آقا دلم برای شهید رئیسی سوخت.
ایران من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
4
الان همه مردم میدونن طرف حق کیه،تو کشوری که همه رسانه های آزاد سانسور هستن چه فرقی با کره شمالی داره،سریال رو که میسازن ولی باید برن برای خودشون بخش کنن کسی نگاه نمیکنه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
0
خدا رحمتش کنه دکتر ریسی بزرگوار وزحمت کش دلسوز مظلومان واقعا بهترین ریس جمهور بود که تا حالا دیدم شب روز کار میکرد ....خدا لعنت کنه اونهای که این سید بزرگوار را شهید کردن آه سید دامن همشونه بگیره انشاالله 🌹❤️🙏
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
5
0
رئیسی تاوان مبارزه با فساد اصلاح طلب ها در زمان قوه‌ی قضائیه رابا تخریب وتهمت در زمان ریاست جمهوری اش پرداخت کرد.
روحش شاد
امان ملت سلبریتی زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
5
0
ابراهیم رییسی ، مردی بی بدیل در سیاست ایران بود مردی که تمام دنیای غرب را به چالش کشید و نا امیدی ها را تبدیل به امیدواری کرد و برای رضای خدا از هیچ تلاشی در راه رسیدن به آرمانهای انقلابی فرو گذاری نکرد
در طول ۳ سال عمر کوتاه ریاستش ، امید ، استقامت و اقتدار ملی را در کشور تثبیت کرد تا نامی نیک از خود به یادگار گذارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
5
0
یک تار موی شهید رئیسی شرف دارد به کل پیکره سیاسیون امروز به جز رهبری اصول گرا واصلاح طلب چون دو طایفه سیاسی پر مدعا وبی مسئولیت رئیسی ش
هید در راه خدمت به مردم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
6
نه سیاسی و نه ملی. رواج خرافات در مملکت.
اصلا کاری به مرحوم رئیسی ندارند. هدف اشاعه فرهنگ خرافات است
خودمم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
0
آب رو بریزید همونحا که سوخته
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
5
🤣🤣🤣🤣🤣 آخه از چی واز کی میخوان اسطوره بسازن خوب این رو که مردم ایران به خوبی می‌شناسند که کی بوده و چه ها که نکرده 🤣🤣🤣🤣🤣
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
5
خدا رحمت نمایند مرحوم رییسی را ، اولا به گفته رهبری در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت ایشان را (در گذشت شهادت گونه قلمداد نمودند) دوم اینکه مرحوم رییسی سابقه قاضی بودن ایشان بیشتر بود تا سابقه رییس جمهوری ایشان ، سوم اینکه دوستانی که اینچنین برای آن مرحوم یقه درانی می نمایند لطف فرمایند چند تا از خدمات ارزنده و تاثیرگذار ایشان را بفرمایند. و.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
4
سریال واقعیت های زندگی، مشاغل، وکارهایی که از اول انجام داده را به تصویر بکشند تا برای مردم شناخته بشه این قدیس!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
1
3
مفت خورها نقد دارن
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
8
0
خون دلی که شهید رییسی برای پیشرفت کشور خورد هیچ رییس جمهوری نخورد .گامهایش برای رفاه مردم جدی و اصولی بود اما انجام این کار ها دشمنان زیادی داشت چرا که دشمنان نانشان آجر می شد . منصف باشید و فریب رسانه را نخورید ‌
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
8
0
خلاصه و مفید هیچکس رئیسی نمیشه.
به خدا پزشکیان هیچی بارش نیست.
محمد میرزاجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
5
دیگه شهید شد رفت الان در دنیای مردگان است این فیلم ها هم بی فایده است هزینه پرت است الان عهد پزشکیان است آدم های مان را هم چیده ایم هشت سال هم هستیم دوران بعد هم به هم عقیده خودمان می دهیم احتمالاً مصطفی کواکبیان
T
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
6
آقای رئیسی آدم خوب ولی این آقا چکار کرده برای این مردم و مملکت ما که چیزی ندیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
6
0
رییسی قدیس بود . او امام بود و معصوم . منتهی بخاطر حفاظت از او علنی نکردند . جنس او از ملائک بود و در زمین از مادر متولد نشده بود . او پدر نداشت و روح القدس بود . نور بود و از بهشت هبوط کرده بود. او حتی به دستشویی نیازی نداشت . پاک بود و نورانی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
خشکسالی تقصیر همین شماهای خرافاتی و نادان و گوساله پرست است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
مسخره کردی ؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
برای همین هر روز شکمش بزرگتر می شد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
4
0
چرا نویسنده این مطلب داره از جناحین و شمال و جنوب و غرب شرق بهش فشار مضاعف وارد میشه و داره میترکه که میخوان برای شهید بزرگواری مثل رءیسی سریال درست کنن.شما اصلاح طلب ها با همکاری صهیونیست ها و جمهوری اذربایجان (شعبه دوم اسراءیل )رءیس جمهورو شهید کردین.مثل روز مشخصه.شما نمیزارید یه رءیس جمهور خوب و مردمی بیاد سر کار و برای مردم کاری کنه.شما نمیخواید مردم توی رفاه و اسایش و ارامش باشن.تمام گرانی ها و کشف حجاب که الان دختران مملکت سرگردانن توی بی بندو باری و بی حجابی و متوجه نیستن دارن چیکار میکنن با خودشون کار شما اصلاح طلب هاست. (دختران و پسران سرزمینم فکر میکنن دنیا فقط همینه که یه گوشی بگیرن دستو و دوس پسر بگیرن و حرف بزن و حرف بزن و حرف و بعدش باهاش برن بیرون و در نهایت بعد از مدتی جدایی واحساس گناه و افسردگی و پوچی.شما غریزه جنسیو کردین هدف دختر پسر.در صورتیکه غریزه جنسی یک برگ از هزار برگ زندگیه که باید کنترل بشه چه با ازدواج و برنامه های دیگه و مهار بشه نه اینکه افسارش رها بشه و مثل غرب فاجعه به پا کنه.به جای اینکه اونا را با منبع قدرت بیکران و ارامش و اسایش اشنا کنید و بگید که خداوند انسان رو هدفمند افریده و هر کسیو خداوند یه استعداد خاص بهش داده که باید بگرده و پیداش کنه و شکوفاش کنه برای رسیدن به هدفش و زندگی معنا دار افریده شده)عاملش بدختی مردم و جوونا شمایید.خدا شما اصلاح طلب ها را نابود کنه به حق اهل بیت مظلومش.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
6
واقعا اگر این سریال را بسازند من به سریال های تاریخی مثل یوسف پیامبر و امام علی و ولایت عشق واین جور فیلمها شک می کنم چون ما در این دوره هستیم ودیدیم که چگونه با سفره وابروی مردم بازی کرد حالا هر کسی از دولتی ها با تفنگ ویا سقوط هواپیما مرد آنرا شهید معرفی می کنید واقعا قباحت دارد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
9
0
آقای رئیسی مردم دار و قهرمان بلامنازع هم ما مردم بود
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۹
تو بلندگوی همه مردم نیستی ، پس ببند.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
8
ناهار خوردین این همه نظر میدین؟؟؟؟؟
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
7
0
سلام
آقای رئیسی قدیس نبود و حتما عیوبی داشته ولی در روزگار ما تفاوت زیادی با رئیسان جمهور از اول انقلاب تا کنون داشته است و آن ساده زیستی و تلاش و کوشش مستمر بوده است در روزگاری که هرکس به قدرت می رسد به فکر پر کردن جیب خود و برخورداری از امکانات و قدرت بیشتر است شهید رئیسی بسیار متفاوت بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
6
0
چراازشهیدریسی اینقدرحسودی میکنید ماموافقم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
7
سریالی با بیننده صفر!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
4
سریال سازان به فکر مرحوم رئیسی نیستند آنها از تحمیل عملکرد سه ساله به وی و فاجعه آفرینی ها که نتایج آن را اکنون مردم با گوشت و پوست خود لمس می کنند فرار می کنند و قصد دارند پوچی و ویرانی عملکرد شان را زیبا جلوه دهند. در صورتی که خانه از بن ویران است خواجه در نقش ایوان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
2
0
صدا وسیمایی ها قطعا به فکر منافع خودشونن تا که به فکر اون خدابیامرز باشن الان برا اون مرحوم که دستش از این‌دنیا کوتاهه خیرات بدن قطعا بیشتر به نفعشه تا این که پول مردمو حیف ومیل کنن ویه همچین سریالی بسازن رییسی هم یه رییس جمهور بودمثل بقیه تونظام جمهوری اسلامی وبا این که من دل خوشی ازش نداشتم اما بازم میگم خدا رحمتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
3
مردم دیگر فریب قدیس سازی را نمیخورن .دولت سیزدهم باید پاسخگوی عملکرد خود شوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
5
در سریال اینها را هم نمایش دهید :
بانک آینده
چای دبش
اختلاس و محکومیت دو وزیر
نهاده های دامی
احداث دفاتر کمیته امداد در عراق
بنیاد شهید و پرداخت به خانواده های متجاوز عراق به ایران در دفاع مقدس
گرانی های شدید و افزایش سیصد درصدی کالاها
افزایش مالیات ها از مردم نگون بخت .و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۱۸
0
3
شرم و خجالتی در تاریخ کشور، شش کلاسه با لوکوموتیری با سرعت انگوزمانی!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۵
0
0
مفلوک تر از رئیسی و نوچه هاش خدا خلقتی خلق نکرد. ابی پرپکان
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۹
0
0
خدا جای حق نشسته، با توهین کردن چیزی عوض نمیشه قاضرگی اصلی خداست وقتی رهبری نایب امام زمان عج ایشان را شهید اعلام کرد ما چکاره ایم ، شهید این دنیا ومقامش را به شما واگذار کرد، حالا شمایید ووافرادی که انتخاب میکنید بیان به دلخواه شما کشور را اداره کنند.
نظرات شما